top of page

הרגשה טובה


ציטוטים ומאמרים מובילים שלי על הרגשה טובה.


לבחירה:



הרגשה טובה היא נקודת ההתחלה של הכל!


ציטוטי הרגשה טובה


הרגשה טובה! כל השאר בולשיט.

לא הופכים להיות מאושרים, בוחרים להיות מאושרים.

נוסחת הפלא: להוסיף לכל דבר שאנחנו עושים חיוך...זאת אלכימיה אמיתית!...ומי שחושב שזה נכון יכול להוסיף עכשיו חיוך : )

טכניקה קטנה מדהימה שכיף לתרגל...תדמיינו שהצלחתם בכל התחומים שאתם רוצים ותנסו לסכם את זה להרגשה...תרגישו את זה כמה שיותר פעמים לאורך היום...תהנו : )

ההרגשה שלכם כלפי עצמכם חשובה יותר מההרגשה של כל העולם כלפיכם...הרגישו טוב לגבי עצמכם! הכי טוב שאתם יכולים להרגיש...

תעשו ריסט! נשמו עמוק...ובזמן שאתם נהנים מהאוויר שנכנס...תגידו לעצמכם שזה הרגע הכי מאושר בחיים שלכם וזה היום הכי מאושר בחיים שלכם...עכשיו שהווייב שלכם גבוה...תנו לעצמכם כמה מילות עידוד...כמה מחמאות שבאות ממי שאוהב אתכם הכי הרבה...מעצמכם! 😉 ותעלו את ההרגשה לרמה אפילו גבוהה יותר...!☝🏻

יש לנו יכולת בחירה בכל רגע לשנות את מה שאנחנו מרגישים, חושבים או עושים. המשיכו לשנות ולהזיז דברים בפנים ובחוץ כדי לכוון את עצמכם להרגשה הכי טובה בכל רגע...כשההרגשה נכונה, כל השאר מתחיל להסתדר בעצמו, בזרימה הרמונית...כי האנרגיה מתחילה וזורמת מהמקור הנכון...המקור הנכון הוא ההרגשה הטובה.

כשאנחנו יצירתיים אנחנו לא מתעסקים בשיט! תתעסקו ביצירה, זה ווייב אחר, גבוה יותר, מרגיש טוב, מייצר דברים ומקדם...הפסיקו להתעסק בשיט, התחילו להתעסק ביצירה!

הדרך המהירה לאומללות היא להשוות את עצמך לאחרים. הדרך המהירה לאושר וזרימה היא להתעסק בפאקינג עניינים שלך 😉

התמקדו על מה שגורם לכם להיות שמחים. תנו לסיטואציות האלה את הפוקוס שלכם במהלך היום. בכל פעם שמשהו משמח מופיע במציאות שלכם, אפילו הדבר הקטן ביותר, אפילו אם זה רק לרגע...תנו לדבר הזה באותו הרגע את כל המודעות שלכם...זה הופך את הרגע הקטן הזה לרגע גדול יותר, והרגשה נטרלית להרגשה מעולה.

אם אתה מאושר, אתה במקום הנכון.

כל מה שעושה אותך מאושר...שווה התייחסות.

איפה שאתם מרגישים הכי הרבה חיים...שם אתם צריכים להיות! בין אם זה עיסוק, או מקום, או חברת אנשים...איפה שאתם מרגישים הכי חיים, זה המקום הנכון להיות בו.

תחגגו! תהיו מהחוגגים! בכל יום יש סיבות לשמוח על כלכך הרבה דברים ומצד שני אפשר למצוא גם סיבות לקטר על הרבה דברים...אותה אנרגיה שמבוזבזת על קיטורים וסבל יכולה להיות מומרת לשמחה והנאה מהחגיגה של החיים! תהיו מבין החוגגים.

אל תתנו לאחרים להגדיר עבורכם מה אתם צריכים לעשות ומי אתם צריכים להיות, ההגדרה הזאת שייכת לכם בלבד. דרשו מעצמכם להיות האדם שמגיע לכם להיות, האדם האמיתי שאתם, ממשו את הפוטנציאל שלכם, היוולדו היום מחדש להיות מי שאתם באמת. אתם גדולים! נפלאים! מוכשרים! ואתם יודעים את זה.

החיים יפים בגלל שאנחנו הופכים אותם לכאלה, הראייה החיובית שלנו הופכת את החיים ליפים מבפנים החוצה. בכל אחד מאתנו נמצא "מתג החיים היפים" שמוכן להפעלה...קליק!

אל תהיו רק אופטימיים...תהיו סופר אופטימיים! תביאו את האופטימיות לרמות חדשות שלא נראו : ) תביאו את האופטימיות הזאת להווה, לרגע הזה, לעכשיו...דרך ההרגשה היא דרך ההגשמה.

יום שלא השקעת בו לפחות שעה על הרגשה טובה, הוא יום מבוזבז : )

השקיעו שעה אחת ביום לפחות על "אי-עשייה", ללא הסחות דעת, רק אתם עם עצמכם...הרגישו את ההוויה שלכם, את הגוף שלכם, את ההשתלבות שלכם עם הטבע, עם היקום, שבו במקום פתוח עם נוף, מוקף טבע...והיו עצמכם...זה יוסיף מימד נוסף לחייכם, איזה אושר! יהיה לכם כיף להיות בחברתכם : ) אני בטוח שעצמכם מאוד התגעגע אליכם...זאת המלצה מכל הלב.

ההנאות הקטנות של החיים בכל יום הופכות את החיים להנאה אחת גדולה ומתמשכת.

אושר דורש ספונטניות, סבל דורש הכנה ותכנון מראש.

יש אנשים שהשקיעו הרבה אנרגיה באומללות, זאת הסיבה שהם חוזרים אליה בכל יום. ואנשים אחרים השקיעו הרבה אנרגיה בהרגשה טובה, זאת הסיבה שהם חוזרים אליה בכל יום. כל אחד מאיתנו חוזר למקום המוכר לו, זה שהוא מטפח ומשקיע בו אנרגיה בכל יום.

הדבר היחיד שיכול לנצח אותנו, זה מצב רוח ירוד. ומצב הרוח שלנו נמצא בשליטתנו. כשאנחנו משנים את מה שאנחנו מתמקדים עליו, מצב הרוח משתנה. לנצח את מצב הרוח שלנו, זה לנצח את הדבר היחיד שיכול לנצח אותנו.

כשהפוקוס הופך לשלילי בגלל סיטואציות מסוימות, אל תישארו שם...תשאלו את עצמכם כמה מהר אתם יכולים למצוא משהו משמח להתמקד עליו עכשיו. שחקו עם עצמכם משחקי פוקוס חיוביים...התמקדו על מה שגורם לכם להיות שמחים.

ה״מצב״ לא מחזיק אותך, זה אתה שמחזיק את המצב. המצב אף פעם לא יכול להחזיק אותך, אם אתה לא מחזיק בו תחילה. וברגע שאתה מפסיק להחזיק בו, הוא מפסיק להחזיק בך. החזק במצב אחר, במצב רצוי, והמצב ישתנה. והמצב האחר, ימשיך להחזיק אותך, כל עוד תמשיך להחזיק בו.

כשההרגשה שלך משתנה, הכל משתנה. זה עולם אחר...תטפלו בהרגשה שלכם לפני הכל...עשו דברים שגורמים לכם להרגשה טובה...הרגישו טוב!

כשכיף...מתקדמים מהר יותר.

תגבירו את מה שכבר מרגיש לכם טוב בחייכם! תשתיקו את כל השאר...

קודם כל מצב רוח חיובי! המחשבות מסונכרנות עם ההרגשה...אל תנסו לשנות מחשבות לפני שאתם משנים מצב רוח...תשנו את מצב הרוח לחיובי והמחשבות יסתנכרנו אוטומטית...תרקדו, תקפצו, תשירו...תעשו באינטנסיביות משהו שאנשים עם מצב רוח הכי חיובי עושים...והמחשבות והמציאות יסתנכרנו עם מצב הרוח החיובי שלכם עכשיו!

דקה אחת של ריקוד טוטאלי שווה יותר משעה שלמה של דיבורים...תניחו לרגע לדיבור העצמי בצד...הוא גם ככה ממשיך אוטומטית 24 שעות...שימו שיר עם ווייב טוב ותנו את עצמכם למוסיקה!

תתקדמו כל יום במשהו...אפילו קצת...התקדמות נותנת התלהבות, תשוקה ואפילו אושר...בתוך התקדמות נמצאת משמעות והיא מחברת אותנו לפלאג של החיים.

מתי אתם מתכוונים להיות מאושרים? התשובה הכי טובה היא עכשיו. אל תחכו להזדמנות מיוחדת כשהעכשיו זמין עבורכם. זמין עבור זה בדיוק. אל תחכו שמשהו ספציפי יגרום לכם להיות מאושרים, תרגישו מאושרים, והרבה דברים ספציפיים יופיעו מעצמם, מתוך הווייב המאושר שלכם.

תמיד טוב להכריז ולהתחיל לחיות את האמת הבאה: ״עכשיו זאת התקופה הכי יפה בחיים שלי!״ למה עכשיו זאת התקופה הכי יפה בחיים שלכם תשאלו...והתשובות יבואו...

אם אתם מתכוונים איי פעם ליהנות, איי פעם להיות מאושרים, התחילו עכשיו. למה לחכות? הבעיות רוצות שנחכה. הדאגות רוצות שנחכה. המיינד רוצה שנחכה. החיים מוכנים לקבל את ההנאה והשמחה והאושר שלנו עכשיו. ללא תנאים מקדימים. למעשה, הם מחכים לנו...מחכים לנו כבר הרבה זמן...מחכים שנפסיק לחכות למשהו מיוחד שיקרה...לדאגות שיעלמו באורח פלאי...לזמן עתידי שבו כל הבעיות יפתרו וחדשות לא יופיעו יותר...החיים מחכים לנו מהרגע שנולדנו...ואנחנו מפספסים אותם שוב ושוב...מחכים להם...בזמן שהם מחכים לנו...

התפקיד שלכם הוא ליצור את החיים הכי נפלאים שאתם יכולים עבור עצמכם, זה התפקיד המשותף של האנרגיה האינסופית שבכם מהצד האוניברסלי שבכם והאדם שאתם פה בחוויה הפיזית. שיתוף הפעולה הזה ליצירת חיים נפלאים מתחיל משינוי התסריט של הרגע הזה. אתם הבימאים של הרגע הזה, של היום הזה בחייכם. התחילו בדיבור הפנימי, התחילו במחשבות, התחילו בדמיון ובהרגשה, התחילו ליצור את החיים הנפלאים מהמקום הזה, ותנו לאנרגיה הזאת לזרום ולהתבטא בפעילות היומית שלכם, תנועו, תזוזו, תדברו, תעשו מתוך המקום הזה, מתוך הפריים של החיים הכי נפלאים שאתם יכולים ליצור לעצמכם היום!

כשההתלהבות נעלמת המשחק נגמר. החזירו את ההתלהבות בכל דרך, החזירו את הקסם !✨ ✨ ✨ 👊🏻

קראתי מאמר שכתבתי והתובנה הזאת בלטה: ״האנרגיה שאתה מכניס לעבודה מורגשת באיכות המוצר.״ וזה נכון לגבי כל מה שאנחנו עושים...מוצר, שירות, אמנות...אפילו שיחה או חיבוק...האנרגיה שלנו מורגשת בכל מה שאנחנו עושים...

תמצאו משהו טוב להתמקד עליו עכשיו...





מאמרי הרגשה טובה




החיים מלאים ברגעים קטנים ויפים, רגעים שקל לפספס בתוך הסחות הדעת היומיות. שלוש השאלות הבאות יכולות להפוך כל יום למדהים...






האם אי פעם הרגשתם שיום אחד אתם מאושרים וכל דבר נראה לכם מושלם, וביום אחר אתם מצוברחים וכל דבר נראה לכם נורא? ידעתם שאתם יכולים לשלוט בהרגשה שלכם?







במאמר זה, נלמד כיצד לראות את היופי בכל מקום, גם בדברים הרגילים ביותר. נלמד כיצד לשנות את זווית הראייה שלנו כדי לראות את העולם מנקודת מבט איכותית יותר.





רוצה להרגיש נפלא עם עצמך? רוצה להשיג את המטרות שלך? כדי לעשות זאת צריך לדעת איך לעלות לתדר גבוה במציאות. מוכנים? בואו נתחיל...






רוצים להרגיש טוב בכל מקום ולהצליח בחיים? יש טריק אחד פשוט כייפי וקל בטירוף שיכול לעזור לכם לעשות את זה.





תכף אני אסביר לכם על מכניקה פשוטה של שמחה שכל אחד יכול להשתמש בה ולהפעיל אותה. אך לפני, זה הקונטקסט חשוב… זאת תובנה שבאה אלי היום במהלך...





אם ההרגשה מסוימת הורידה אתכם לחדר המכונות של המציאות, אל תגעו בכלום, אל תשארו שם אפילו שניה, תעלו מיד למעלה לסוויטה של המציאות!





אנחנו רגילים לפתור בעיות, ואנחנו טובים בזה, היכולת הזאת קידמה את האנושות. הבעיה עם זה היא שזה ממקד אותנו באופן אוטומטי על בעיות ועוד...





אם אין את המרכיב של ה fun בחיים, הם הופכים למשעממים. אם זה בשעות הפנאי, או בעבודה או בכל מצב אחר…חפשו את מרכיב ה fun!






בן אדם שמח הופך כל מקום סביבו להצלחה. הוא עושה טרנספורמציה לכל סביבה שבה הוא נמצא. תחשבו על אנשים כאלה שאתם מכירים…איזה כיף להיות לידם?





המיינד נמשך למינוסים, התודעה נמשכת לפלוסים. חשוב מאוד להבין את היתרונות של כל צד שהם לוקחים וכיצד מאזנים ביניהם כדי לקבל יתרון בחיים....





תהיו עצמכם, תבטאו את עצמכם. היכן שהאנרגיה שלנו היא״אול-אין״ על משהו שאנחנו אוהבים, שם מתרחשת התרחבות. התרחבו!






כשאנחנו שמחים, נהנים, אוהבים, נלהבים, מרגישים טוב אנחנו מחייכים. מבחינה פיזית, חיוך זאת לולאה של הרגשה חיובית שמתחילה מטריגר חיובי במוח...





אל תחכו למצב רוח, תייצרו מצב רוח! עד כמה שמחים ומאושרים אתם יכולים לגרום לעצמכם להרגיש עכשיו? המון! דמיינו לרגע סיטואציה כזאת…אתם בטיול...




במהלך היום באופן דינאמי אנחנו עולים ויורדים בתדרים התודעתיים. התודעה האוניברלית שבאופן מקומי גופני אישי היא המודעות שלנו, המודעות...

473 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page