top of page

ערך עצמי


עמוד ציטוטים מובילים שלי על ערך עצמי, ומאמרים בנושא.


ערך עצמי היא תכונה חשובה ביותר. זאת ההרגשה שאנחנו שווים, ראויים, ומסוגלים.


כל אחד מהציטוטים האלה יכול ״להקליק״ אתכם ולעלות את הערך העצמי שלכם לרמה הגבוהה שבה הוא אמור להיות.


העמוד יעודכן בהתמדה, עשו לייק ושמרו אותו במועדפים.


חזרו לעמוד בכל פעם שאתם צריכים בוסט לערך העצמי, תהנו : )


לבחירה:




ציטוטי ערך עצמי


תתכוננו בכל בוקר כאילו שיש לכם פגישה באותו יום עם האדם הכי חשוב בעולם...עם עצמכם!

תודעה אלוהית יכולה לייצר רק תודעות אלוהיות. דעו מי אתם.


שום דבר לא יכול לעשות אתכם ״פחות״ ממי שאתם, כשאתם יודעים מי אתם באמת.

כשאנחנו זוכרים עד כמה שאנחנו גדולים, כל הדברים הופכים להיות קטנים.

החיים משלמים לנו על פי תג המחיר שאנחנו שמים על עצמינו.

שימו את הערך העצמי שלכם במקום הנכון, במקום חיובי, במקום של פוטנציאל, במקום של אפשרויות, ותנו לו להיות למעיין שממנו ההצלחה הזורמת שלכם נובעת.

אל תתנו לעולם לקבוע את הערך שלכם, תקבעו אתם את הערך של עצמכם ותנו לעולם להתאים את עצמו למה שאתם קבעתם.

שמרו על מפלס חיובי של כבוד עצמי, אל תרדו על עצמכם בפני אחרים, גם אם זה במסווה של הומור, ואל תרדו על עצמכם בשיחות הפרטיות שלכם עם עצמכם...יש לכם הרבה כבוד, אתם חשובים, אתם אהובים, אין עוד אף אחד כמוכם בעולם! ואין צורך להתנצל על כמה שאתם מיוחדים : ) ראו את עצמכם כחשובים וראויים לכל הטוב האפשרי, הפכו את זה לסטנדרט מעכשיו, מפלס חיובי של כבוד עצמי.

אל תחכו שמישהו יעודד אתכם, עודדו את עצמכם! תהיו המאמן, והמעודדות של הקבוצה שלכם יחד : )

אל תקטינו את עצמכם כדי שאחרים ירגישו בנוח לידכם, הציגו את הרמה האמיתית שלכם כדי שאחרים יוכלו לקבל השראה.

אנחנו לא צריכים אף אחד אחר שיאשר עבורינו "מי אנחנו", אנחנו מי שאנחנו אומרים חושבים ומרגישים שאנחנו. כל "אישור" שאנחנו רוצים לקבל מאחרים, עלינו לתת אותו לעצמינו בעצמינו.

אל תתנו לאחרים להגדיר עבורכם מה אתם צריכים לעשות ומי אתם צריכים להיות...ההגדרה הזאת שייכת לכם בלבד. השתמשו בחופש ובזכות שלכם לבחור ולהיות. דרשו מעצמכם להיות האדם שמגיע לכם להיות, האדם האמיתי שאתם, ממשו את הפוטנציאל שלכם, היוולדו היום מחדש להיות מי שאתם באמת. אתם גדולים! נפלאים! מוכשרים! ואתם יודעים את זה.

אל תקטינו את עצמכם למידות של המציאות המצויה, הגדילו את עצמכם למידות של המציאות הרצויה.

אל תהיו רק אופטימיים...תהיו סופר אופטימיים! תביאו את האופטימיות לרמות חדשות שלא נראו : ) תביאו את האופטימיות הזאת להווה, לרגע הזה, לעכשיו...דרך ההרגשה היא דרך ההגשמה.

השאלה היא האם אנחנו מסוגלים לאהוב את עצמינו עם המגרעות שלנו, עם חוסר המושלמות שלנו, עם כל מה שאנחנו בדרך כלל לא אוהבים אצלינו? שקט נפשי מתחיל מהנקודה הזאת, אושר מתחיל מהנקודה הזאת. זה לא אומר שאנחנו לא מנסים להשתפר, זה אומר שאנחנו לא יורדים על עצמינו ומקטינים את עצמינו בזמן שאנחנו עובדים על להתקדם, להשתפר ולהפוך ליותר. אנחנו מבינים שאנחנו "עבודה בתהליך״, שאנחנו יהלום שבכל יום מתלטש יותר ויותר.

המסקנה שאני מגיע אליה עם השנים היא שיופי הוא אך ורק פנימי. מי שטוב לו בפנים, זוהר מבחוץ כמו יהלום. אי אפשר להסתיר יופי של נשמה שמחה ומאושרת. ומתחת לכל שאר הדברים זה מי שאנחנו, יפים! כולנו. מי שמרגיש מעולה, מי שאנרגיית החיים זורמת בתוכו בצורה חופשית, מי שמחובר לעצמו, חוזר ליופי הטבעי שלו, הוא יפה...הוא הכי יפה בעולם. יופי הוא אך ורק פנימי, כל יופי אחר שאינו מגיע מתוך יופי פנימי, הוא רק תחליף לדבר האמיתי.

אל תשוו עם אחרים, זה בלתי אפשרי. כל אחד שונה. תהיו שווים כלפי עצמכם. גם אם מדענים היו רוצים, הם לא היו יכולים לשכפל אתכם. את ההוויה המיוחדת שאתם. אתם יחודיות על פני כדור הארץ, יחודיות ביקום כולו. אם השווי העצמי שלכם הוא פחות מאינסופי, אתם מעריכים את עצמכם נמוך מידי. אתם לא שווים אפילו טיפה יותר מאחרים, ולא אכפת לי מה יש לכם, ומצד שני אתם לא שווים פחות מהם, אפילו טיפה, לא משנה מי הם, ומה יש להם. אתם הכי שווים בעולם כלפי עצמכם, בזכות מי שאתם. מאז ומתמיד, כאן ועכשיו, ובכל עתיד שיהיה. פשוט צריך עיניים נכונות כדי לראות את זה. עיניים שפקוחות פנימה לתוך הנוכחות התודעתית שאתם. התודעה האחת הגדולה, החליטה להעלות גל של אהבה מתוכה, ולהופיע כאן על פני כדור הארץ בדמותכם העכשווית היחודית. יש יותר מזה? זה שווי אינסופי בהתגלמותו. זה שווי שמגיע מהאינסוף עצמו... מהתודעה האינסופית. תאהבו את עצמכם על היחודיות האינסופית שלכם, ותאהבו אחרים על היחודיות שלהם. מעולם לא היה ומעולם לא יהיה מישהו כמוכם. תחגגו בכל יום, בכל רגע, את התופעה הזאת בזמן הזה על פני כדור הארץ. זה הזמן להתאהב בעצמכם מחדש, ומהמקום הזה, לאהוב את כולם.

התהלכו עם ההרגשה שבגלל שאתם פה העולם יפה יותר. אתם מוסיפים משהו מיוחד שרק אתם יכולים להוסיף לעולם. לבשו את ההרגשה הזאת והתהלכו איתה כמו עם ניחוחות של פרחים רעננים או של בושם מענג. הרגישו חשובים, הרגישו נחוצים, הרגישו שיש לכם מה לתת, והרבה, וזה מתבטא דרככם באופן אוטומטי. ההרגשה הזאת תעזור לכם להוציא מעצמכם את הטוב ביותר.

אנחנו לא יכולים להגיע גבוה יותר מהערך העצמי שלך. מהדרך שבה אנחנו רואים את עצמינו, את היכולות ואת הפוטנציאל שלנו. לכן נקודת ההתחלה לכל התקדמות היא ערך עצמי.

ערך עצמי לא מקבלים מאחרים, מקבלים אותו מעצמך!
מרוויחים אותו דרך עשייה חיובית, התקדמות, בפעולות יומיות קטנות, בצעדים קטנים ובונים.
בניצחונות קטנים על המיינד השלילי…
במקום שהוא אומר לך שאתה לא יכול, ואתה צוחק וממשיך בכל זאת ומוכיח לעצמך שזה אפשרי, וכשאתה עושה את זה, הקול השלילי הזה מתפוגג…המחסומים שלו היו אשליה, מסך עשן, ברגע שהמשכת קדימה, אתה מגלה שהשארת את הקול השלילי הזה מאחור, במקום שבו הוא ניסה לגרום לך לפרוש, להיכנע, להפסיק…
במקום הזה אתה בונה ערך עצמי…זה הערך שלך, זה הערך שאתה מעניק לעצמך!


רוצה לעבוד איתי 1:1 על חיזוק הערך העצמי שלך?



לגישה לכל תכני האתר הצטרפו לפרימיום



מאמרי ערך עצמי


מי אני עכשיו? (מאמר פתוח)


ליקום לא אכפת לגבי מי שהיינו ומה שעשינו, הדבר היחיד שמעניין אותו זה מי שאנחנו עכשיו ברגע זה. הערך העצמי שלנו אומר ליקום מי אנחנו עכשיו.



כסף = ערך עצמי שאתה נותן לך + ערך השירות שאתה נותן לאחרים



אל תקטינו את עצמכם למידות של המציאות המצויה, הגדילו את עצמכם למידות של המציאות הרצויה. אם המציאות שלכם אינה רצויה, אל תקבלו אותה כפי שהיא!

המציאות המצויה נוטה להפנט אותנו שוב ושוב ולהשאיר אותנו ברמה שלה…שזה אומר, ללא שינוי.



ערך עצמי לא מקבלים מאחרים, מקבלים אותו מעצמך! מרוויחים אותו דרך עשייה חיובית, התקדמות, בפעולות יומיות קטנות, בצעדים קטנים ובונים.



קיבלתם ביקורת שהורידה לכם את הערך העצמי? אל תתרגשו מביקורת. תאמצו אותה, השתמשו בה, כשהיא באה מהאנשים הנכונים. התעלמו מכל השאר.



הקונספט שלנו כלפי האחרים, הוא הקונספט העצמי שלנו באותו הרגע.

זה טריק לטרנספורמציה מיידית של הקונספט העצמי שלנו, לטוב ביותר שלנו.



כשאתה מוצא את הפשטות שבך, אתה נהיה מיוחד.

אל תחפשו להיות מיוחדים, אתם כבר מיוחדים!



תעשו משהו בגלל שאתם רוצים לעשות זה! אל תנסו להוכיח משהו למישהו, התמקדו רק בעצמכם ובמה שאתם אוהבים, לכו ישר על מה שאתם הכי רוצים, תהיו חופשיים עכשיו.



אל תסרסו את עצמכם עם כבוד מלאכותי, חד צדדי, חד גוני, שיגרום לכם לא לבטא את עצמכם באופן חופשי, יאלץ אתכם לשים מסכה, ולהדחיק את האמת שלכם פנימה, כל עוד ״הם״ בסביבה.



הערך העצמי שלך הוא משהו ששייך אך ורק לך, הוא לא יכול להגיע אליך מאחרים, הוא לא יכול להגיע מאף אחד אחר…מלבד עצמך.



משמעות זה חיבור לחיים. בפעם הבאה ששואלים אתכם למה אתם עושים את מה שאתם עושים, תגידו: כי זה נותן לי משמעות.

ומה שנותן לכם משמעות, זה בדיוק הדבר שאתם צריכים לעשות, מעתה ולהלאה.



על מה אחרים באמת חושבים? האמת היא שאין שם אחרים "שחושבים", מי שחושב באמת זה בעצם אנחנו. לאף אחד אין קוד כניסה למוח שלנו, אף אחד לא יכול לפטפט איתנו שם בפנים, מי שעושה את זה זה רק אנחנו.



כשמניחים לרצון להוכיח משהו למישהו, אנחנו מתחילים ליהנות באמת מהחיים. אנחנו מתחילים לחיות באמת!



העול העצמי הגדול ביותר שאנו נושאים בתוכנו ועל גבינו הוא אשמה. ואשמה במילים אחרות זאת המסקנה הבאה: אני לא מספיק טוב/ה!




הקרדיט הכי חשוב…זה שאנחנו הכי מחכים לו, הוא הקרדיט מעצמינו.





268 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page